close



我是金錢的磁鐵
我點指成金
我比所羅門王還富有
金錢就像雪崩一樣,落在我身上
有更多的鈔票正在為我印製
我每天都有賺錢的點子
我的信箱經常收到意外的支票
我有更多錢滿足我想要的任何東西
我有我夢想中的房子
我擁有最棒的所有事物
我滿足,每天都在慶祝
我知道:當我想要任何事物時
無論我想要的是什麼
無論它看起來是多麼的不可能
只要我深信,並知道那是我的
我所得到的答案必定是…
你的願望就是我的命令

I am a money magnet.
Everything I touch turns to gold.
I have more reaches than king Solomon's mines.
Money falls like an avalanche over me.
There is more money being printed for me right now.
I am receiving money making ideas every day.
I am receiving unexpected checks in the mail.
I have more than enough money for everything I want.
I have my dream home.
I have the best of everything.
I am grateful and celebrate every day.
I know when I ask for what I want.
No matter what it is that I want.
No matter how impossible it may seem
If I believe and know it is mine
The ansewer must be...
Your wish is my plight.
arrow
arrow
    全站熱搜

    cg737cactus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()